Boekenkast

Mijn jaar – 2023 – in boeken

Ook dit jaar heb ik weer aardig wat boeken verslonden. Maar liefst dertien boeken, net zoals vorig jaar. Wil je weten welke boeken ik heb gelezen dit jaar? Lees dan snel verder.

Als je mij al wat langer volgt, dan weet je dat ik op Goodreads bij hou wat ik lees. Goodreads is werelds grootste community van boekenliefhebbers. Van ieder jaar maakt Goodreads ook een persoonlijk overzicht van de boeken die je hebt gelezen. Hieronder deel ik met jullie dit overzicht. Ook deel ik de linkjes naar de reviews die ik heb geschreven over de boeken.

Mijn jaar 2023 in boeken001
Mijn jaar 2023 in boeken002
Mijn jaar 2023 in boeken003
Mijn jaar 2023 in boeken004
Mijn jaar 2023 in boeken005
Mijn jaar 2023 in boeken006
Mijn jaar 2023 in boeken007
Mijn jaar 2023 in boeken008

De recensies van 2023

Klik op de titel van het boek om mijn recensie te lezen.

Het boek ‘Kroon van gouden beenderen’ van Jennifer L. Armentrout vond ik het leukste boek dat ik heb gelezen dit jaar maar ook het boek ‘De jongen, de mol, de vos en het paard’ van Charlie Mackesy behoort tot mijn favorieten.

Hoeveel boeken heb jij gelezen in 2023? En wat was jouw favoriete boek? Ik lees het graag in de comments.

Liefs Patries

Een gedachte over “Mijn jaar – 2023 – in boeken

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.